Projekt „Vrlo gladna gusjenica“ provodile su odgojiteljice Nives Gulam i Antonia Letica u skupini Kornjačice.

U centru početnog čitanja i pisanja čitale su se i radile sljedeće aktivnosti:

-„Vrlo gladan gusjenica“-Eric Carle

-„Upari sličicu“-kartonska kutija s obojanim utorima, štapići s fotografijama voća i povrća koje moraju upariti s bojom i početnim slovom

-„Gusjenica ostavlja trag“- kocka s grafomotoričkim vježbama, papir i olovka

-„Leptir sreće“-audio priča

-„My animalfriends-a butterfly“-dokumentarni kratki film

-„Livada“- GitaRadiković

U likovnom centru djeca su izrađivala:

-„Gusjenica“-vodene boje, papir

-„Velika gusjenica“- kolaž papir, škare i flomasteri

-„Gusjenica na listu“- kolaž papir, ljepilo, škare

-„Čarobna olovka“-pastele, crna tempera, kist, drveni štapić- grataž tehnika

U dramskom centru pomoću gestovnih pokreta obradila se pjesmica „Gusjenica mala, leptir je postala“.

U istraživačkom centru istraživalo se:

-„Pogodi što je u vrećici?“- voće i povrće koja u priči jede gusjenica, djeca opipavaju predmet i opisuju karakteristike predmeta kako bi i druga djeca pogodila o kojem je voću ili povrću riječ.

-„Ciklus leptira“- fotografije pojedinih stadija leptira, flomaster

U stolno-manipulativnom centru igrale su se igre:

-„Livada u slagalici“- slagalica s leptirom i gusjenicom

-„Leptir“- bockalice u raznim bojama, plastični podložak, predložak leptira

-„Gusjenica“- tuljak obložen kolaž papirom u bojama gusjenice, otvor u plastičnom poklopcu, print fotografije što je sve gusjenica u priči pojela

-„Boje na livadi“- kartonski podložak s određenim brojem utora, kartonski oblici obojani u proljetnim bojama.

U sportskom centru radile su se tjelesne i psihomotoričke radnje utkane u igrovnu priču o različitim stadijima leptira od jaja, gusjenice, kukuljice pa do leptira pod nazivom „Ide , ide gusjenica“.